Wonen & Dromen

Wonen & Dromen

dinsdag 23 februari 2016

Flinke kruik

Met enige regelmaat neus ik even rond op marktplaats. Meestal komen dezelfde trefwoorden voorbij in m'n zoektocht. Zo ook vorige week, kwam ik een prachtige kruik tegen. De verkoopster gaf 'm de noemer 'tuinvaas'. Er stond geen vraagprijs bij dus mailde ik haar wat ze er voor wilde hebben. Zodra ik een mailtje terug kreeg kon ik het bijna niet geloven; 3 tientjes!

Uiteraard ging ik akkoord en haalde ik 'm de volgende dag op. Gelukkig lekker in de buurt, al zoek ik ook nooit veel verder dan 10 km buiten onze woonplaats.
Ik liep het pad op bij de verkoopster en ze had de kruik al bij de voordeur staan. M'n hart maakte een sprongetje, wat een enorme kruik! Hij is echt veel groter dan dat ik van de foto had verwacht. Maar liefst 70 centimeter hoog! Vervolgens dat loodzware ding in de auto gekregen en thuis een plekje gegeven.

 

De kruik staat mooi te pronken naast de kast. Hij ziet er echt uit alsof hij een poos buiten heeft gestaan, zo mooi verweerd.

 

 

Wat een super koopje, ik ben er helemaal weg van!

 

Op de kast dit keer gezellig wat zachtroze hyacinten.


























Fijne avond alvast!
Liefs Michelle

29 opmerkingen:

  1. Mooie vaas.
    En en mooi prijsje en lekker dichtbij.
    Wat wil je nog meer :-)

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwwww😍😍 wat een super gave vondst
    mooi hoor...
    gr.Nettie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie kruik, daar heb je echt veel geluk mee gehad. En de prijs...ja...dat kon je inderdaad ook niet weerstaan.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een pracht exemplaar!! Staat super zo naast je kast!

    liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super wat een mooie aanwinst....en je hyacintjes.....mooie tere kleur......
    Genieten zo bij je

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige aanwinst, een hele mooie kruik.

    groetjes Roelie Steinmann

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een geweldige kruik. Wat een gelukkie. Hij staat daar prachtig.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow super mooi! Je hebt hem ook een mooi plekje gegeven!

    Geniet er lekker van!

    Liefs Marieke,
    rustiekbijmariek.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw...wat een mooie kruik en dat voor zo weinig.
    Geniet van deze mooie aanwinst!

    Liefs,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een beauty, super blikvanger zo naast je kast!
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kruik voor een zacht prijsje :))
    Niet het mooie eraf kijken he hihihi
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo mazzelaar! Hij is echt supergaaf, die zie je niet vaak, hij is echt uniek en ik houd wel van dat grote, echt een prachtige blikvanger!
    Liefs, yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze is echt heel gaaf! Mooi zo naast de kast!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een mooie vaas en dat voor die prijs!
    Geniet er maar van.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig gevonden , hij lijkt daar gewoon thuis te horen .
    Fijne avond
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tjonge, die is mooi. En ook zo mooi groot. Een goed plekje naast de kast.

    Lieve groet, Hilgonda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi en dat is inderdaad een superkoopje.Ze zijn zo mooi die Franse oude kruiken en normaal heel duur.

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mazzel zeg, prachtige kruik! Heb even door jouw blog gestruind. Ik kende hem nog niet. Ziet er mooi uit en dat komt denk ik zeker ook door de mooie foto's die je maakt. Compliment! Je inrichting vind ik ook heel mooi en stoer. Ik kom zeker vaker kijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow die is mooi zeg! Plaatje!

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. gaaaaaaaff! heerlijk zo,n mazzeltje:)

    grtjes, Inge r

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi, hoi, nieuwe volger erbij! Ik kende je blog nog niet maar stuitte er opeens op. Leuk!
    Groetjes,
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  25. maravilhoso blog !!
    :o)
    http://elianeapkroker.blogspot.com.br/

    BeantwoordenVerwijderen